HTML

pokerstories

Mostantól kezdve elmesélem nektek azokat a pokereket amelyeken résztveszek, remélem másoknak sok hasznos infóval tudok beszámolni,h ilyen hibát ne kövessenek el!

Friss topikok

  • KorMil: Mostanába sajna nem játszottam sokat, inkább freerollozgattam, ahol elég feszesen (kb. 25% floppné... (2008.03.07. 23:03) Egy pazar este!
  • Lovi: Hello. Én nem tudok pókerezni, de azért végigolvastam a szöveged. :) Jó a memóriád, hogy így vissz... (2008.03.06. 19:13) A kiesést jelentő river!

Linkblog

Archívum

Sulis poker

2008.03.16. 19:44 KorMil

Sok szót nem ejtenék róla. Olyanokkal játszottam akiknek a poker tudásuk hagy némi kívánni valót maga után. Az első óra előtti szünet utolsó leosztásában AKs-re all int toltam AJ megad, persze lejött egy J. Asztalnál amúgy aki nyert K2re flopp előtt emelget és jogosnak gondolja, na köszi ebből nem kérek többet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kormil.blog.hu/api/trackback/id/tr28383574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása