HTML

pokerstories

Mostantól kezdve elmesélem nektek azokat a pokereket amelyeken résztveszek, remélem másoknak sok hasznos infóval tudok beszámolni,h ilyen hibát ne kövessenek el!

Friss topikok

  • KorMil: Mostanába sajna nem játszottam sokat, inkább freerollozgattam, ahol elég feszesen (kb. 25% floppné... (2008.03.07. 23:03) Egy pazar este!
  • Lovi: Hello. Én nem tudok pókerezni, de azért végigolvastam a szöveged. :) Jó a memóriád, hogy így vissz... (2008.03.06. 19:13) A kiesést jelentő river!

Linkblog

Archívum

Egy pazar este!

2008.03.07. 22:56 KorMil

Ma este egy 8 fős asztalnál jártszottam, induló stack 20K, vak 100-200. Indulás után egy 15 perccel rögtön megfogyatkoztunk. Major Zsolti egy 7es párral megpróbálta végig félbföffölni a partit Róbert ellen, akinek riverre kijött a top 2 pár, KQ. Ezek után hamar elbúcsúztunk Marcitól is,akinek a floppolt J szettje rivverre kevés lett Foka K flösse ellen. Foka és Robi jól álltak, én 20K-n stagnáltam. Kata is kiesett hamar, ő elfogyott, 7K pénzzel all in, és kiesett, 5en maradtunk. Ezután kezdődött nekem igazán a játék. A  osztó gombon eltalált egy 69s , ami jelen helyzetben 400as vaknál megadást jelentett nekem. Floppra jött a flöss, Gál hívott amit megadtam, turn egy jelentéktelen lap, Gál all int mond, a flössömet nem tudtam eldobni, mutatta a 2 párt,így sikerült közel megduplázni a pénzemet. Feriboy is hamarosan távozott, 14K pénznél all in 44-re, Róbert megadta A9s és jött neki az A. 3an maradtunk. Talán nekem volt a legkevesebb, sőtt eléggé valószínű. Róbert pénze közben hozzám vándorolgatott,míg a Fokaé Robihoz. Foka megfogyatkozott olyan 15K-ra. Jött egy érdekes parti. Foka a gombról megad,én big blindről emeltem 500-1000es vaknál 4ezerig, Robi megadja, Foka all int mond, én az AQ-ra Robi ellen könnyedén toltam a reraise all int, ő persze easy foldot mondott. Foka 9 10et mutatott, floppra jött a 10es,de a turn A,míg a river Q és kezdőthetett a heads up.

Kb azonos zsetonnal indultunk, 500-1000ről gyorsan 2-4ezerre emeltünk. Az volt a taktikám,h floppon top ill. 2. legjobb párra hivogatok, ő úgyis adja sor vagy flöss húzóra, ha lejön neki úgyis látom,h dobni kell,de szerencsére nem nagyon volt ilyen. Ha pedig ő nyitott egy olyan floppra amiből nem lehet semmit kihozni had vigye. Sikerült is hamar lefosztani.Mikor kb 3-4 vaknyija maradt QQra kisvakból all in, én A7 megad, nem jött semmi. Kicsit megerősödött de nem volt vészes, ezután nem volt megállás,megnyertem szűk 2,5 óra alatt ezt a pokert.

Ezt a blogot ugyebár azért hoztam létre, hogy a hibás leosztásaimat kielemezzem,leírjam, hátha más tanul belőle,sőt később majd visszaolvasva jómagam is,de ezek ma 99%ban elkerültek. Amikor Floppra kislapok jöttek és kaptam egy nagyobb emelést akkor AJ repült, amelyre turnnél jött volna a J,de Robinál 2 pár lett volna, azt hiszem,h ott kiestem volna ahogyan magamat ismerem :) Megfelelő hívásokra megfelelően dobáltam, ill. a blöfföket végigvettem, vagy éppen a blöfföt kiblöfföltem. Azt hiszem egy leosztás volt ahol nagyon bután játszottam, ahol Q10s kisvakban emeltem, Robi megad, kis lapok jöttek, hívott, 2 lap híjja volt sornak flössnek,adtam turn se segített ott is adtam, majd riverre jött dáma, ekkor a hívást már muszály volt adni, 2 párt virított. Talán blöffre tettem, talán a kedvenc lapomtól nem tudtam most könnyen megválni,de nem volt a játék végkimelete szempontjából kritikus hiba. Összességében sikeres nap, remélem a jövőhét szerdai sulis poker verseny is jól sikerül.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kormil.blog.hu/api/trackback/id/tr18370670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KorMil 2008.03.07. 23:03:08

Mostanába sajna nem játszottam sokat, inkább freerollozgattam, ahol elég feszesen (kb. 25% floppnézés) játszottam. Most jól esett kicsit gyengébb lapokra is beszállni, blöffölgetni.
Az a lényeg,h kijött ma a lépés.
süti beállítások módosítása