HTML

pokerstories

Mostantól kezdve elmesélem nektek azokat a pokereket amelyeken résztveszek, remélem másoknak sok hasznos infóval tudok beszámolni,h ilyen hibát ne kövessenek el!

Friss topikok

  • KorMil: Mostanába sajna nem játszottam sokat, inkább freerollozgattam, ahol elég feszesen (kb. 25% floppné... (2008.03.07. 23:03) Egy pazar este!
  • Lovi: Hello. Én nem tudok pókerezni, de azért végigolvastam a szöveged. :) Jó a memóriád, hogy így vissz... (2008.03.06. 19:13) A kiesést jelentő river!

Linkblog

Archívum

A kiesést jelentő river!

2008.03.05. 18:31 KorMil

Múlthét szombaton 4. versenyemen vettem részt a helyi pókerklub által rendezett versenyen. A kezdő stack 14K volt 100/200as vak mellett! A verseny az elején jól indult, volt egy szép 56om egyszínben, floppra jött egy flöss KJ és talán egy 3as kíséretében, 1. beszélőben csekkoltam, vártam,hogy vki hívjon, az utolsó beszélőben ülő srác, akivel még sosem játszottam emelt 4K-t, amelyet könnyedén adtam. Turnre egy indiferens lap jött, ismét hívott, én visszaemeltem, amellyet ő megadott. Riverre ismét nem jött lényeges lap, passzolt. Átgondoltam a helyzetet, hogy most nem jött le neki semmi, vagy ütős lapja van és várja,h emeljek, és rámhívhassom. Volt egy alacsony flössöm, 3 lehetséges variácóm volt. Nem jött le neki semmi, talán flössre várt. Ez esetben nincs értelme hívni. Magasabb flösse van,ebbe nem szeretnék belefutni,mert kb pár ezer zsetonom maradna. Ha lenne K vagy bármilyen 2 párja akkor adná az emelésemet,de inkább a checket választottam,mutatta az A flösshúzót,tehát nyertem.

Ezután a gombról egy A5 talált meg, megadtam, floppra jött a lyukas sor, amely turnre sorrá formálódott. Kint volt a 234 lapok. Turnon nyitottam 3K-val, egyik agresszív játékos Róbert visszaemelt 6K-ig. Kénytelen voltam tartani,bár vhogy éreztem,h baj van. Riverre csak 3K-s emelést kaptam, a pot mérete indokoltá tette a megadásomat.Természetesen 56ot mutatott. Ezzel a partira olyan 8-9K-ra estem vissza.

Róbert már ezelőtt is jól állt, kb 30-40K-val rendelkezett, folyamatosan flopp előtt emelgetett,vitte a vakokat, amíg ismét nem emelt, megnézem a lapomat, két darab 3as virított ott, all int mondtam rá, nem éreztem azt,h erős keze lenne. A mögöttem ülő Cséki 3K-val all int tolt. Róbert rövid gondolkozás után megadta az én all in-emet is.

Nállam 33, Csékinél AJ, Róbertnél KQ. Éreztem,h baj van, nincs közöttük lapegyezés, fölélapok. Csékinek floppra jött is az Á,de neki csak a kis main pot jutott volna, egyenlőre vertem a 33-al a KQ-t, persze riverre jött egy Q,oda a side pot és a torna egy óra alatt véget ért számomra. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kormil.blog.hu/api/trackback/id/tr24367115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KorMil 2008.03.05. 18:33:08

Hát így elsőre nem hiszem,h sok okosságot tudtam volna írni,de akik olvassák ezt a blogot, azok remélem elkerülik majd a hasonló bukó helyzeteket, és jobb játékosokká válnak!

Lovi 2008.03.06. 19:13:02

Hello.
Én nem tudok pókerezni, de azért végigolvastam a szöveged. :)
Jó a memóriád, hogy így visszaemlékszel a lapokra.
...Majd legközelebb nyersz :)
süti beállítások módosítása