HTML

pokerstories

Mostantól kezdve elmesélem nektek azokat a pokereket amelyeken résztveszek, remélem másoknak sok hasznos infóval tudok beszámolni,h ilyen hibát ne kövessenek el!

Friss topikok

  • KorMil: Mostanába sajna nem játszottam sokat, inkább freerollozgattam, ahol elég feszesen (kb. 25% floppné... (2008.03.07. 23:03) Egy pazar este!
  • Lovi: Hello. Én nem tudok pókerezni, de azért végigolvastam a szöveged. :) Jó a memóriád, hogy így vissz... (2008.03.06. 19:13) A kiesést jelentő river!

Linkblog

Archívum

Egy kellemes délután

2008.03.16. 20:05 KorMil

A helyi pokerklubban megrendezett 5. versenyen vettem részt. Induló stack ismét 14K volt. 100/200 vak mellett. Az első 5 leosztást én nyertem, majd az első félóra leosztásainak 80%át is. Nem feltétlen kaptam jó lapokat,de a közepes kezekre nagyon szépen jöttek a lapok, 75re flopp sor, persze volt AA-m is. Egy K107 4színnél floppra kaptam egy 5K-s all int. Nekem itt már volt legalább 40K. A csaj olyan játékos volt aki előszerettem all in blöfföl vagy hasonló, így a Q10emre megadható volt. A csaj 97et virított és kiesett. Aztán egy J10re floppoltam a J10et, belémhívtak 1K-t. Visszahívtam 3K-ig,megadás. Turn 8. A másik lány all in. Megkérdezem mennyie van,mondja,h kb 12K, akkor call,nem gondoltam,h sora lenne. J8at mutat, az én 2 párom jobb. A első óra utolsó leosztásában osztóként vagyok. Előttem dobás, A4s-em van ugyanabból a színből amellyel a szerda sulis versenyen estem ki. Mondom hagyom a fenébe,nem kell. Kisvak kipótol. Riverre már bedúrvultak a srácok kint volt 3Q és 1A, ugye fullom lenne. All in lett. Egyik fiú A-t,másik Q-t mutat. Gyors lekopogtam,h nem mentem bele,mert az all in nekem is megadó lett volna. 3an maradtunk,továbbmentünk a középdöntőbe. Várnunk kellett 1 órát mire végzett egy másik asztal is. A középdöntőbe chip leaderként kerültem be 60800  értékű zsetonnal. A középdöntőben hihetetlen rossza lapokat kaptam, 2 játható lapom volt AA és AK,de csak AA-nál lett flopp utánna el is dobattattam. Lecsökkentem 30-40ezerre. 4en vagyunk már itt is,1 embernek kell kiesni a döntőbejutásért. Robi megunta a dolgot,pedig chip leader volt,elszórta a pénzét. Ellenem all int mondott J10re nállam KQ. Kiejtettem,megerősödtem. Döntőben a chip leader,nagyon agresszív játékos próbált keményen játszani 2-4K-s és 4-8K-s vaknál 30ezerig emelgetett, bukott egy all int, majd egyszer belémhív 30ezerig, amire én 1010el all int mondtam, nálla QJ, szerencsére nem jött semmi és 4en maradtunk. Aztán egyszer AJ-re emeltem egy méreteset, amire all int kaptam Edinától, gondoltam h vmi ütős lapja van,mert ő tényleg az az ember aki nem nyom reraise all int csak úgy,de a pénzem fele bent volt, nem tudtam eldobni, KK-t virít.Persze tudtam,h nem jöhet A, és nem is jött. Igazából ilyenkor arra mentem,h a szép vakokat elvigyem. Nem lett volna szabad ekkorát hívnom, máskor kevesebbre is dobnak, vagy kevesebbre is all int kapok, és akkor eldobhatom. Maradt 1-2 vakra pénzem,de hát kiestem. 4. lettem. Összességében 25-30 emberből jó ez, más hibám nem nagyon volt. 7 óra után az ember nem úgy gondolkozik mint kéne :) 13:00kor kezdtünk,este 8 körül estem ki. Végülis a középdöntős holtpont után problémamentes volt a játék, a 7 óra játék sem viselt meg annyira, 1,5 év alatt hozzáedződik az ember :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kormil.blog.hu/api/trackback/id/tr43383618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása